Politica de returnare pentru produsele vandute online de Biasicom SRL

 

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs. 


Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca transmisa prin e-mail/cerere returnare din contul dvs de client .


Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, cu exceptia costurilor de transport, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari. 


Expediati produsele sau inmanati-le direct noua la adresa Bistrita, str. Viilor nr. 10 ( depozit Biasicom ) fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile. Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor.


Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.


Pentru returnarea produselor comercializate de Biasicom  ne puteti contacta telefonic la numarul  0731800226.
Operatorii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.

 

 

ATENTIE :     Toate produsele expediate de catre BIASICOM beneficiaza de optiunea VERIFICARE COLET , va rugam sa verificati fiecare colet de fata cu agentul de la firma de curierat. Daca acceptati produsul si este AVARIAT/AMBALAJ DETERIORAT nu puteti face cerere de RETUR .

 

 

Condiții de returnare a produselor:

 

Computere: laptopuri, notebook-uri, desktopuri PC, monitoare

– Inainte sa returnezi unul dintre aceste produse asigura-te ca nu este protejat de parole setate de catre tine si ca ai sters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel incat sa putem readuce produsul la starea initiala din punct de vedere software
– Produsul nu trebuie sa prezinte uzura, zgarieturi/lovituri.

 Ambalajul original nu trebuie sa fie distrus eticheta originala (COD PRODUS/DESCRIERE) trebuie sa fie vizibile.

 

Telefoane mobile, tablete si accesorii
– Inainte sa returnezi unul dintre aceste produse asigura-te ca nu este protejat de parole setate de catre tine si ca ai sters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel incat sa putem readuce produsul la starea initiala din punct de vedere software
– Nu poti returna niciunul dintre aceste produse daca au licente OEM activate sau de pe care ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care ti le-am livrat

– Ambalajul original nu trebuie sa fie distrus eticheta originala (COD PRODUS/DESCRIERE) trebuie sa fie vizibile

 

Imprimante, scanere, consumabile
– Nu poti returna imprimantele si multifunctionalele ale caror consumabile le-ai desigilat
– Poti returna consumabilele de tipul acumulatori, cartuse pentru imprimanta, accesorii de birotica si papetarie, doar daca sunt sigilate

 

Electrocasnice de mari dimensiuni: aparate frigorifice, masini de spalat vase, aragazuri, hote incorporabile, masini de spalat rufe
– Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, sigilat si insotit de eventualele accesorii/cadouri cu care a fost livrat.

-  Nu se pot returna cuptoare electrice/incorporabile, aragaze , plite care au fost desigilate si folosite de consumator

– Costul de transport pentru retur este suportat de catre client pentru electrocasnicele de mari dimensiuni

 

Electrocasnice de mici dimensiuni pentru bucatarie: espressoare de cafea, fiare de calcat, aspiratoare, cuptoare cu microunde, alte aparate mici de bucatarie si produse de ingrijire personala

– Poti returna aceste produse doar daca sunt sigilate, nefolosite iar ambalajul trebuie sa fie nedeteriorat.

– Produsul returnat trebuie insotit de eventualele accesorii/cadouri cu care a fost livrat.

– Aceste produse nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena personala si care au fost desigilate de consumator - anumite produse din categoria INGRIJIRE PERSONALA, MAMA SI COPILUL sau SPORT SI FITNESS care se folosesc pentru igiena / ingrijire corporala sau pentru alimentatie.  Aceste exceptii se aplica conform  Art. 16 din O.U.G. 34/2014.

 

Produse pentru climatizare si boilere
– Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, sigilat si insotit de eventualele accesorii/cadouri cu care a fost livrat.

 

Televizoare, home cinema & audio, audio HI-FI & profesionale, videoproiectoare si accesorii

- Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, produsul nu trebuie sa fie uzat/zgariat/lovit. -     - Produsul trebuie sa aiba toate accesoriile cu care a fost livrat

- Ambalajul original nu trebuie sa fie distrus, degradat;  eticheta originala (COD PRODUS/DESCRIERE) trebuie sa fie vizibile.

 

Aparate foto, camere video & sport si accesorii, telescoape si optica
– Inainte sa returnezi aparatele foto si camerele video asigura-te ca ai sters eventualele fotografii si inregistrari, astel incat sa putem readuce produsul la starea initiala
– Poti returna orice produs pe care il primesti cu defect de fabricatie, in termen de 30 de zile de la data livrarii

 

EBook readere si accesorii
– Inainte sa returnezi unul dintre aceste produse asigura-te ca nu este protejat de parole setate de catre tine si ca ai sters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel incat sa putem readuce produsul la starea initiala din punct de vedere software
– Nu poti returna niciunul dintre aceste produse daca au licente OEM activate sau de pe care ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care ti le-am livrat+

 

Playere, casti, boxe
– Nu putem accepta ca retur playerele care nu sunt insotite de toate accesoriile

 

Telefoane fixe si sisteme de teleconferinta
– Inainte sa returnezi unul dintre aceste produse asigura-te ca nu este protejat de parole setate de catre tine si ca ai sters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel incat sa putem readuce produsul la starea initiala din punct de vedere software
– Nu poti returna niciunul dintre aceste produse daca ai dezinstalat de pe ele sistemele de operare sau alte programe cu care ti le-am livrat

 

Console
– Inainte sa returnezi o consola asigura-te ca nu este protejat de coduri de securitate sau parole setate de catre tine si ca ai sters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel incat sa putem readuce produsul la starea initiala din punct de vedere software.

 

Nu se pot returna produse care au fost aduse la comanda dintrun stoc de furnizor!

 

Returnarea produselor defecte de noi

Produsele defecte de noi  declarate in termen de 2 zile de la receptionare se pot returna pe cheltuiala Biasicom Acestea se pot inlocui in limita stocului disponibil sau se pot preda in regim normal de garantie.